lørdag 13. november 2010

Fargelegging av blomster med Smooch Spritz

Jeg har brukt blomsterdiesen til Tim Holtz, fargelagt og bearbeidet blomstene på litt forskjellige måter.


Ting jeg har brukt:

-Sissix TH blomster dies


- brads


- smooch spritz


- mini mister


- musical memories, fra Donna Salazar, syre- og ligningfritt notepapir.


Etter å ha stanset ut blomstene med diesen, krøllet jeg dem i hånden, brettet dem ut igjen og ruller blomsterbladene innover med en strikkepinne.


Jeg la blomstene i en eske og sprayet med Smooch Spritz "Sea Breeze".


Så sprayet jeg med vann for å fordele fargen utover.


Etter å ha tørket blomstene med embossingpistol la jeg dem lag på lag og laget hull for bradsen.


Ferdig!




1 kommentar:

  1. Så flotte blomster du har laget da, søte.
    Har du fått inn igjen det stempelet av den store porten? Send meg en mld når det kommer da;)
    Klem og goood søndag

    SvarSlett

Takk for tilbakemeldingen!